Tuesday, February 8, 2011

BARIELLE June Bug.

just nu hörs: Morning glory från Toradora! OST

Sista av de blå BARIELLE-lacken, ännu ett med lite udda kombination basfärg/glitter.

Det finaste med det här lacket är faktiskt inte glittret tycker jag, även om det kanske är det första man ser och lägger märke till. Nej, jag föll mer för det blå/turkosa skimret som kanske inte alltid syns men det gör inget om man vet att det finns där. Det är bara lite blygt...


den gamla vanliga vinkeln från vardagsrumsfönstret...



sol, man får nästan lite sommarkänsla(eller vem lurar jag... :P )



och så flaskan, skimret syns extra bra i den :)

Det ser lite knöligt och råddigt ut på nedersta bilden, men lacket var vått(och tjockt...) och inget överlack hade jag heller eftersom jag bara swatchat...gör man som man ska slätar det naturligtvis ut sig...
Puh, det har blivit mycket blått på sistone och imorgon blir det ännu mer! Sen lovar jag att köra nåt annat. Förslag?


No comments: