Monday, December 13, 2010

ORLY Out of this world.

nu spelas: Winter Wonderland~Moon Hee Jun från 2003 Winter Vacation in SMTOWN
julsånger funkar utmärkt på koreanska också, iaf i detta hushåll ;)


Nå. Bli av med debaclet från förra posten var det som gällde och jag insåg igår att jag varken ville eller orkade fixa det innan jobbet(började 20.00) så eftersom det är rätt tunnsått med underhållningen ändå en söndagnatt så packade jag helt enkelt ner alltihop och tog med det till mitt nattpass. En timme räddad!

Det finns väl snart ingen på jorden som ungått det här lacket och de andra i samma kollektion, för egen del är det det andra jag testar. Har Halley's Comet på tårna sedan 2-3 veckor och det ser fortfarande spröjters ut. Hållbart!

Inga konstigheter att lacka med det här, tunt och lankigt i första lagret, helt perfa efter det andra så ingen speciell kommentar från mig.


skugga/dagsljus




å så blixt då


Möjligen hade jag förväntat mig lite mer oommph baserat på hur det tar sig ut i flaskan. Det är mörkt. Och lite lila. Glittrar rätt snyggt men fyrverkerierna och näsblodet uteblev den här gången. Häpp.

No comments: