Tuesday, December 7, 2010

ESSIE Going Incognito + COLOR CLUB Bishop's Weed.

nu spelas: nåt pianoklink från ett av pianoalbumen från ARIA

Hm. Inspirationen kom ivägen för den planerat 'skrämmande' posten igår så jag sparar den till en annan dag.

Istället blir det läckert grön jelly med glitter!

Inte så mkt att säga om detta, ESSIEn var sjukt flammig och jobbig i första lagret, delvis beroende på att jag har ORLY Bonder som underlack och vad ska jag säga-det gör skäl för namnet.

Jämnar ut sig sen!

För att adda på lite extra piff la jag två lager COLOR CLUB Bishop's Weed på ringfingrarna och det var ju liksom bara att lacka dit, inga problem med formula, pensel eller applikation.


naturligt ljus(kan man ens kalla det "ljus" såhär års? :D )



blixt...



flaskbild med Bishop's Weed för att visa hur det ser ut innan man har det över annat

BW ser mjölkvitt ut i flaskan men är klarare än så, och glittret är övervägande aqua/blågrönt/turkost. Nåt sånt.

Hyfsat tycker jag att det resultatet blev. Lite vardagsglitter-aldrig fel i min bok!

No comments: