Friday, December 3, 2010

ESSIE Sew Psyched + NUBAR 2010.

nu spelas: Tsumetai dono från PS2 Aria The Natural ~Tooi Kioku No Mirage~ Original Soundtrack

I söndags(lagg? jag?) var det dags att lacka om igen men inspirationen tröt verkligen så inte förrän jag såg en fin post hos Nailtastic fick jag lust att göra slag i saken.
Jag har några olika flakelack men de flesta är från Mavala och är rätt färgglada i sig själva, det är bara mitt NUBAR 2010 som känns sådär all-purpose och går att köra över nästan vad som helst. Hade det t ex tillsammans med ORLY Enchanted Forest under valvakan vilket jag minns för att jag jobbade och underhållningen var 50% tv och 50% "ooo wow fiina naglar" :D

Vette f*n om inte naglarna var roligast, nu när man betänker den rätt eländiga utgången av valet.

Politik åsido, den här gången tog jag mitt hittills oprövade ESSIE Sew Psyched från årets höstkollektion och det enda lacket därifrån jag ville ha. Det blev som nedan.

naturligt ljus

Det är fasen så knepigt att få mer än 2 flingor att reflektera samtidigt oavsett ljusets infallsvinkel. Det här är, som det alltför ofta heter, bra mycket roligare och finare i verkligheten.
ESSIE är som vanligt helt problemfritt att lacka dit och 2010 är ju bara att slabba på så inga problem i den vägen. Höll i nästan fem dagar utan att chippa också, sen fick jag ett hack i tumnageln så idag fick jag byta. Uppdatering kommer. Nu ska jag ge mig ut i snön och kasta returpapper och köpa kattmat. Ingen hejd på glamouren!

No comments: