Thursday, August 18, 2011

COLOR CLUB Nothing But Truffle.

jag lyssnar på...偽らない君へ Game size Ver från Rewrite OST

Inte för att jag var ute efter någon koppling som så, det bara hände sig så att jag var sugen på nåt i den här stilen i torsdags när jag gick med en kompis på Etnografiskas utställning Vodou(som f ö bara håller på tills på söndag så passa på om du är i närheten av Djurgården).


skugga



sol



röda och gröna partiklar kan skymtas



Såhär på bild ter sig skimret åt det vinröda hållet, ibland i solen eller om man tittar nära IRL så kan det se så ut, annar är det mest mörkbrunt, eller rättare sagt svart bas med brunt skimmer. Påminner om starkt kaffe.
Lättjobbat i mitt tycke, detta är två lager och det täckte utmärkt bra.

Color Club polish Nothing But Truffle from last fall, I am sure you're familiar with it, a blackish-brown shimmer with a great formula, I did two coats and got complete coverage. Love these near-blacks, it's great that there's one category of polishes that looks good on us whiter than a sheet-people ;) At least I think it does!


No comments: