Thursday, August 18, 2011

OPI Jade is the New Black.

jag lyssnar på...渡りの詩 från Rewrite OST

Faktiskt attans fint lack det här, en av mina favoriter bland krämlacken och jag har velat bära det ett bra tag nu.
Egentligen inte svårt att applicera men det är kanske aningens tunt för att vara kräm så första lagret såg förjävligt ut rent ut sagt. Det tarvades tre omgångar för att få det helt täckande:


indirekt ljus...det är ett sånt där lack som ändrar nyans synbart beroende på vilken sorts ljus man befinner sig i



...som synes här i (svag) sol




Håller bra, men jag tog bort det efter ca 6 dagar när jag slog av en kant på pekfingret. Ombyte förnöjer!

OPI Jade is the new black, a green creme I've been wanting to wear for a long time, only just came round to it. This one wears well but applies a bit thin, I needed three coats but the result is so gorgeous I'm OK with that. =)

No comments: