Saturday, January 29, 2011

BARIELLE Falling star.

ur högtalarna: Minna no asa från Sasameki Koto OST~Sasameki Oto

Ännu ett av de snabbswatchade lacken från Barielle, ännu ett från ALU-kollektionen.

Nu när jag tittar på bilderna kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag gillar det helhjärtat eller tycker det ser ut som en sjukdom-de där glitterkornen i relief ser lite....hm. Vi lämnar det. ^^

Blåfärgen är det dock inget fel på, och även om man kan oroa sig för att glittret inte ska orka lysa igenom basen när lacket kommer på nageln så var det verkligen inget problem. Fint med runda flingor också!



indirekt ljus




sol, om än svag



det får bli två flaskbilder idag, ville få med reflexen i kopparglittret




Lacket var lite kladdigt att ha och göra med, inte farligt men ändå värt att notera. Färgen ser mesta tiden ut som på översta bilden, det blev lite urtvättat i full sol.
Detta är nog det enda lack med kopparglitter jag sett eller känner till, vore kul med fler lite mer udda kombinationer. Tips?

No comments: