Thursday, November 11, 2010

CHINA GLAZE Frosty.

nu spelas: Life goes on-waltz från Antique bakery OST

Eftersom det ändå var vitt överallt igår så tänkte jag att jag lika gärna kunde köra vidare på det temat efter jämförelsen nedan. Frosty kändes mest vinter så den fick det bli, såhär blev det(3 lager):




Tyckte borsten var lite knepig på den här, lacket kladdade ihop efter ett par naglar och stråna solfjädrade inte ut sig så bra som man kanske hade velat.
Dagen efter d v s idag så piffade jag till det(hur hemmafru 1966 låter inte det då, kotletter med piff liksom)med ett lager China Glaze Fairy Dust på toppen, jag kommer ha svårt att koncentrera mig på matlagningen på jobbet ikväll, det är jättebra belysning i köket där...
Här är iallafall några bilder i ett försök att visa glittret =)


blixtljus

Som alltid syns alla detaljer bättre om man klickar på bilderna.


solljus

Oskärpan är avsiktlig, för att framhäva reflexerna. det blingar naturligtvis mycket mer i verkligheten, såna glitter är beroende av att händerna hela tiden rör sig lite så det blir liv i lacket. Fiiint!

No comments: