Thursday, February 23, 2012

CHINA GLAZE Shower Together.

lyssnar på...Maiagaru kimochi från Tamayura~hitotose~ OST




Självklart kunde jag inte hålla mig ifrån det här lacket efter att jag kommit att tänka på det för några veckor så här är det iallafall för mig otroligt snygga Shower Together!

Oklart vad namnet har med eko-temat på kollektionen det kommer ifrån att göra-duscha två=spara vatten? Nej, jag ska nog inte ge mig in i några spekulationer, bara säga att det kanske möjligen var lite rinnigt att lacka med och att det krävdes tre lager för full täckning för undertecknad.













Älskar verkligen den här sortens brutna, dämpade blåtoner. :)

Not a lot to say about this one, everyone's already seen it many many times. =) 
Three coats for opacity here, I feel it's perhaps slightly runny but not unmanageably so. Got a compliment on the bus out to the museum I was visiting that day though!

No comments: