Saturday, July 9, 2011

L A GIRL Color Addict Disorder.

jag lyssnar på...Harry's från Witch Hunter Robin OST 1

Ännu ett lack valt via metoden 'omg 4 min tills jag måste springa till jobbet *plocka blint i lådan*

Funkar ju ganska bra!

Svårbestämbar färg här, tycker det är lite grönt, mest skitigt grått men med finfint finkornigt guldskimmer som verkligen tillför något extra!


mörkt, men absolut inte svartaktigt mer än i väldigt dunkel belysning




skimret..!



det är väldigt lätt att fastna med blicken och bara glo... ^^

Schysst formula faktiskt, det flöt bra och la sig där det skulle utan knot så jag fixade det med två lager här. Diggar penseln också, bra vidd och form, kanske om jag fick önska så skulle den solfjädra lite bättre under tryck.

Dumt nog fick jag ett chip stort nog att vara irriterande ett dygn efter att jag lackat dit lacket, vet inte om det är jag som dängt nageln i nåt hårt eller vad som hände. Detta är det andra L A Girl-lack jag provar av de fyra jag äger.(det första är visat här.

Bra med större bilder, eller hur?


Here's L A Girl Color Addict in 'Disorder'-a deep green-grey hue with beautiful golden shimmer which really lights up in sunlight, I love it. Everything is better with added gold, no? No application issues, and a good brush. Two coats.

No comments: