Thursday, July 26, 2012

CHINA GLAZE Gothic Lolita.

idag är det John Beltrans December's tragedy här hemma...



Varmt som bara attan är det, men ingen sol så detta får duga.





Hyfsat lätt att få dit jag ville och torkade inom anständig tid. Gillar det mer än jag trodde. Två lager.


Och som bonus kommer här det fina Lilacquer-lacket jag toppade med efter några dagar-
Encantado!

Tack till Karianne som tipsade på Twitter om den här butiken på Etsy!

Jag köpte småflaskorna av alla lack som då fanns inne för $4/st, det fanns även större flaskor. Det ser även ut att ha kommit ännu en kollektion sedan jag handlade. =)





Har hela tiden tyckt att skimret varit grönt men efter att ha sett det i sol och en del andra ljus så undrar jag om det inte egentligen är...blått?

Fint var det iallafall!




Lite ploppetiplopp på det kanske?









No comments: