Friday, July 20, 2012

CHINA GLAZE Flirty Tankini.

förkvälls-softar lite med Houkago från Ichigo Mashimaro OST


Rosa! På riktigt!















Och det är jättefint tycker jag. Ser väldigt olika ut i olika ljus, och även om jag inte skulle kalla det neon på riktigt så visst lyser det. Extra snyggt i kvällsljus om man håller handen så bara ena sidan av nageln träffas av solstrålar direkt, då blir andra halvan av den mer blåtonad och får ett tjusigt färgspel med det mer guldiga som framträder i sol.

Som andra påpekat redan så är det rätt tjockt, men jag tyckte inte det var speciellt svårt att få lacket dit jag ville utan det var rätt enkelt att lacka med.
Nöjde mig med två lager. :)


My pics of Flirty Tankini, from the lovely Summer Neons. Strangely enough I wanted all the pinks from this collection, a first for me. Two medium-thick coats here. Dry time was decent even so.

No comments: