Thursday, April 12, 2012

ZOYA Dove.

...LAVAs 'Vem para ficar' just nu ur högtalarna, riktigt nice. Brassevibbar går alltid hem i mitt domus....


En dag för inte allt för länge sedan ville jag se lite mer seriös ut på jobbet än vanligt av olika anledningar, så jag valde grått-och det blev detta:







Plockade fram de grå jag kunde tänka mig(varav tre var från MISAs grå kollektion från förra våren...) och valde sedan ZOYA Dove. Hoppades att den skulle torka aningen mörkare än flaskfärg så det inte skulle se alltför vitt ut.




Det ska alltså föreställa sol på nedre bilden. Stor humor.

Nåja, jag har inget att klaga på så. Två lager täckte bra.


Short post, here's Zoya Dove from last year. A good grey, very neutral, perhaps slightly blue in certain lighting. Does the trick as a palate cleanser anyway.  I did two coats here.


And does anyone have suggestions for a warmer but still neutral grey? Suggestions welcome!

No comments: