Friday, March 18, 2011

CHINA GLAZE Let's Groove.

nu spelas: Natsukage~Lia

Här är mitt allra finaste lila lack! En av 2010 års wow-upplevelser faktiskt, en riktig kan-inte-sluta-kika-på-naglarna - färg. Del av märkets höstkollektion Retro Diva 2009, av vilken jag även äger Thunderbird och Stroll, båda tokfina. Vill ha fler!
Igår var det informell födelsedags-sammankomst på en kinakrog vars namn blir alldeles för tveksamt för eventuella internationella läsare för att jag ska nämna det(eller skratta ihjäl mig) :D

Trots att jag planerat och funderat halva dan vilket lack jag skulle ha-man vill ju vara fin-så satt jag lik förbannat en kvart innan jag var tvungen att gå och panikslabbade. Det blev två fula märken tack vare det, men de är båda på andra handen, den ni slipper se här ;)

Mycket bilder idag, varje foto har en aspekt värd att visa, och, som sagt, det är min lila favorit!



blaaaankt...




mörkt, men ser nästan aldrig svart ut ens i mycket dålig belysning




finkornigt glitter i rött/blått




så otroligt fin färg i flaskan!




färgen känns verkligen lite 70-tal, jag tänker på de där tischorna med plastigt gummiliknande glittrande tryck-minns nån dem?


Färgen känns extra snygg på korta naglar också. Två lager här, mer hanns inte med.

Here's my all-time favorite purple polish-China Glaze Let's Groove. Hastily applied before rushing to a birthday gathering at a Chinese restaurant in the city, and I wanted to feel pretty!
She's so beautiful, don't you think? Covers really well in 2 coats, no application issues to speak of. A perfect color for short nails!

2 comments:

Anne said...

ooooooooooooooooooh

sparris said...

...yeeaaaahhhh!