Wednesday, January 5, 2011

NUBAR Peacock Feathers.

nu spelas: It disappears in summer «Natsukage -AIRness- Recollection of boyhood remix« från B·INFINITY - Boys Character Only Image Arrangement Album(korta titlar...)

Ville rensa bort julen lite efter glitterfesten här senast som glädjande nog inte var speciellt dryg att ta bort med en dip-burk från Depend(attans vad de är bra!).

Från början var det tänkt att jag skulle hitta ett mellan-lack och sedan gå totalt över bord på nyårsafton...bara för att man jobbar behöver man ju inte vara totaltråk. Dock hade jag varken ork eller lust när det var dags så detta fick hänga med in i det nya året.

Dumt då att det var såpass beigt.
Jag hade betydligt högre förhoppningar än vad som infriades här, kolla flaskan till att börja med:


man kan skymta både grönt, brun/orange och rosa/lila om man tittar noga här...


Men vad jag fick var det här:



Bah. Bläckblå bas med lila skimmer. Men sen då?

Inte ens blixtbilder lockar fram några större förtjänster.




Lovar runt, håller tunt tycker jag. Inte för att det är fult på eller så, men kunde ju varit så mycket meeera :O

Knepigt att lacka med också, har annars inte haft problem att tala om vad gäller Nubar men här är basen förskräckande tunn och efter första lagret undrade jag verkligen hur det här skulle sluta. Det fick bli fyra lager på vissa av naglarna. Hm.



Tänk om det sett ut som i flaskan! Tänk om...

No comments: