Sunday, May 5, 2013

SEPHORA BY OPI What's Your Point-settia?

Maaya Sakamotos Doreddo 39 i mitt iTunes...


Bakom det namnet* döljer sig ett två år gammalt jullack, kom samtidigt med Looks Like Rain, Dear som jag faktiskt hade sinnesnärvaro att bära i juletid.

Det här låg och skvalpade i papperspåsen med otestat som jag fick med mig till baracken. Bättre sent än aldrig?










Det fina guldskimret ger precis lagom med extra lyster även om mina bilder inte lyckades fånga det helt.

Det är ärligt talat en aning flammigt även efter de tre lager jag smackade på men det syns knappast med blotta ögat, jag är väldigt nöjd både med egenskaper och färg på det här.

I did three coats of this, a holiday polish from $OPI and a sister to Looks Like Rain, Dear, and while it may look a little uneven in these photos it's nothing you'd notice IRL. Very happy with both color and application!















*=poinsettia(sic) är det engelska namnet på krukväxten julstjärna, Euphorbia pulcherrima
/onödiga fakta

No comments: