Sunday, March 10, 2013

MILANI Totally Cool.

...lyssnar på Countdown från Kenji Kawais Starship Operators OST



Det tog flera år att få tummen ur och prova det här lacket trots att jag greps av habegär första gången jag såg det. Nu efter att ha burit det känns det obegripligt, det är ju så fint!



nej flaskan är inte sprucken, inte etiketten heller...





Det var bara ett aber, det tog fyra jämrans lager att nå täckningen på bilden. Vilket sen gjorde att mitt aningens o-thinnrade SV sabbade kanterna ganska snabbt. även om hållbarheten överlag var bra.

Annars är jag mycket nöjd, jag gillar Milani och det här var inget undantag.


This polish is indeed cool, deep shimmery, vampy purple and I adore the color. What's not so cool is the fact it's so sheer I needed four coats to get any kind of opacity. 
Oh well, win some, lose some I guess?

No comments: