Saturday, December 29, 2012

DEPEND 163.

Backlight med Tsunenori är dagens musik~


Såhär i mellandagarna tänkte jag att jag skulle köra nåt lite mer vardagligt så jag plockade upp ett gammalt lack-köpt för åtminstone två år sen men aldrig använt.

Det var ju dumt.





Även om det såklart finns massvis med lack i den här genren-djup rödskimrande lila-så blev jag faktiskt riktigt glad av att bära det och ångrar verkligen inte mitt val.

Dock var det en aning skirt på det där sättet som gör att det fläckar sig på ett jobbigt vis; tror det här var första gången jag lackat med nåt som lossnar och dras med penseln när man lägger på nästa lager
så tre lager fick det bli för att råda bot på det debaclet.

Tyvärr vet jag inte om detta fortfarande finns att köpa-jag kollar sällan Depends utbud och köper än mer sällan.

For these days between Christmas and New Year I went for something a little more everyday to  contrast between the gala of Christmas and the full-on glitterfests of NYE. Ended up really digging this warm purple though. =)

Three coats, it's sheerer than it looks in the bottle.


No comments: