Saturday, March 3, 2012

ZOYA Dree.

lyssnar på...tråkiga fläktar på jobbet. Och svettas.


Slumpade ett lack ur lådan igen och det blev faktiskt ganska okej. Lättlackat och bra var det också och jag gillar färgen-som beroende på din skärm kanske ser aningen grönare ut än vad det verkligen är-som är precis på rätt sida gränsen mellan oliv och barndiarré.

(förlåt mig om någon satt och käkade)

Solbilderna är betydligt mer oliv än den översta bilden som synes, sanningen ligger nånstans mittemellan. Hade Nubar Diamont som överlack och det var förvånansvärt mycket blankare än mitt vanliga SV.

Känner jag mig själv rätt kommer det bli nån sorts layering av det här om en dag eller två, vi får se. Guld?









Murky, deep Dree from Zoya today, a perfect Fall polish really but my inability to wear any polish in the season it came out has resulted in this one not seeing the light until now. Better late than never eh? =)


Oh and...no application troubles. Writing this on day four, no chips or anything yet, barely any tipwear.

No comments: